Diskuze k tématu
Uvažujete o podnikání při studiu?
Podle průzkumu pořadatelů soutěže Vodafone Nápad roku 2011 zájem o podnikání studentů klesá. Začínají se více spoléhat na to, že jim diplom zajístí slibnou práci nebo odkládají podnikání na dobu po absolvování studia. Přitom praxe potvrzuje, že úspěšné projekty mají často počátek již během studia. Co si o tom myslíte? Chystáte se jako student realizovat nějaký podnikatelský záměr nebo čekáte, až dostudujete?
PojištěníVeronika|15.8.2011|22:51REAGOVAT
Zajímalo by mě, jak to je se sociálním a zdravotním pojištění při podnikání. Jestli mi ho bude platit stát ze statusu studenta nebo si jej budu muset po začátku podnikání platit sama...
Re: PojištěníSpade|16.8.2011|08:32REAGOVAT
stat ho platit nebude. ale jelikoz budes studentka, coz se bere jako "hlavni cinnost" tak podnikani bude automaticky jako vedlejsi cinnost, z cehoz vyplyvaji nizsi odvody.
Podnikání při studiu, poraďteDevornak|9.8.2011|20:02REAGOVAT
Jsem student polsedního ročníku na vysoké škole a dost jsem o podnikání při studiu uvažoval. Bohužel nemám dostatečný kapitál, tak uvažuji o úvěru. Máte někdo nějaké zkušenosti s půjčkou či úvěrem studentům?
Re: Podnikání při studiu, poraďteJake|10.8.2011|08:00REAGOVAT
myslim ze tady na webu je prehled uveru a pujcek pro studenty. ale to jsou jen studentsky... v sekci finance a slevy
Zasílání příspěvků
Studentské fórum
Nejnovější články
-
Vysoká škola - na jaké výdaje se připravit?
Andrea Papoušková | 17.5.
Kalendář nám již ukazuje měsíc květen a s ním přichází nejen konec jara a blížící se léto, ale i závěr školního roku. Mnozí před sebou mají maturit...
-
Budou české školy učit jak být aktivním a obezřetným občanem?
Dan Urbánek | 15.5.
Už na základních a středních školách by se měli žáci učit jak sestavovat veřejné rozpočty, bojovat s korupcí a nepodléhat populismu. To a mnohé dalš...

OECD: Jak vysoké příjmy podléhají horní sazbě daně?
KOOP Asistent Vám poradí nejen v krizové situaci