„Politické strany aktualizují své webové stránky, statusy na Facebooku, Twitteru, nahrávají videa na YouTube, ale až na vzácné výjimky se neúčastní diskuse s těmi, kdo na jejich profilech zanechají zprávu,“ řekl vedoucí výzkumu Roman Chytilek. Strany se tak pohybují v prostředí, které k interaktivitě vybízí, ale nevyužívají toho. I v oblasti aktualizace obsahu jednotlivých částí internetové prezentace českých politických stran však politologové odhalili poměrně velké rozdíly. Na všech sledovaných sítích jsou nejaktivnější Strana zelených a TOP09.
Mezi zajímavá zjištění výzkumu patří i to, že stávající kampaň je mnohem méně negativní, než jak ji prezentují média. Například vyznění mítinků stran je pozitivní. To ale neznamená, že by zde nedocházelo ke kritice soupeřů. „Z jednotlivých vystoupení si však návštěvník neodnáší jen vizi temné budoucnosti, ale i různobarevnou pozitivní vizi, již jednotlivé strany nabízí,“ uvedl další z členů výzkumného týmu, Otto Eibl.
Stěžejní témata kampaně předurčila hospodářská krize. Na druhou stranu ale chybí jedno dominantní téma. Jasně svá témata dokážou sdělovat zavedené politické strany. Hodnoty jako „rovnost“ a „svoboda“ z voleb 2006 ustupují „efektivitě“ a „prevenci budoucích rizik“. Programy jednotlivých stran se stále více podobají a ideologická vzdálenost mezi nimi se významně zmenšuje. „V praxi to znamená, že většina stran v programech přináší kombinaci pravicových a levicových hodnot, respektive opatření,“ popisuje Eibl.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
