ČVUT v Praze bylo oceněno prvním a druhým místem v soutěži Zlatý středník 2010

23.05.2011 | , ČVUT
STUDENT


První místo pro ČVUTIX, - Komiks sedmi statečných z ČVUT, a druhé místo pro profil ČVUT s názvem “Už 300 let měníme tvář světa” v kategorii “Nejlepší firemní profil” – to je skvělá bilance letošního vyhlašování soutěže Zlatý středník 2010. Mimo to získalo ČVUT v Praze zvláštní ocenění Cenu Inovace, která hodnotí dohromady jak tištěná, tak elektronická média. Výsledky soutěže byly vyhlášeny na slavnostním večeru v pražském divadle Vzlet 19. května 2011 ve 20.00 hodin.

Komiks ČVUTIX byl pokřtěn na pražském KomiksFEST!u dne 6. listopadu 2010. Představuje celkem osm kreslených příběhů od různých autorů z ateliéru DRAWetc, prostřednictvím kterých se čtenáři můžou seznámit s osmi fakultami a vědními oblastmi ČVUT. ČVUTIX je určen žákům základních a středních škol a za svůj si bere popularizovat vědu, techniku a studium na ČVUT zábavnou a velice netradiční formou. Komiks ČVUT navazuje na dlouhodobý projekt Sedm statečných z ČVUT. Součástí publikace, která má 76 stran, je plakát.

Mezi autory, kteří komiks vytvořili, patří ilustrátor Vladimír Strejček, Jiří Franta, Jiří Grus, autor známého komiksu Voleman, či výtvarník David Böhm, autor komiksu Ticho hrocha a zároveň finalista Ceny Jindřicha Chalupeckého za rok 2009, Tomáš Kučerovský, Nikkarin, Nyemi a Vojta Šeda.

Zájemci si mohou komiks pořídit za částku 99 Kč v kampusu ČVUT. Komiks je také nabízen prostřednictvím internetového knihkupectví www.kosmas.cz

Reprezentační profil „Už 300 let měníme tvář světa“ představuje na 68 stranách fakulty a pracoviště ČVUT. Autorem grafické úpravy profilu je Marek Prchal.

Soutěž Zlatý středník hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Vyhlašovatelem soutěže je PR Klub, o. s. Soutěž dále podporuje APRA (Asociace Public Relations Agentur), Asociace poskytovatelů internetových řešení, časopis Marketing Magazine a Strategie, Česká marketingová společnost, Marketingový klub ČR, SIMAR (Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění) a Actum, s. r. o. Porota je složena z nezávislých odborníků z oblasti PR, marketingu a médií.

Autor článku

Články ze sekce: STUDENT