Fakulta biomedicínského inženýrství ČVUT po tomto rozhodnutí zahajuje realizační práce na projektu nástavby stávajícího laboratorního traktu, ve které vznikne devět nových laboratoří o celkové ploše 759 m2. Výsledkem realizace projektu bude zkvalitnění a navýšení vědeckého zázemí pro doktorské a magisterské studium a vytvoření podmínek pro zlepšení kvality vzdělávání s vazbou na výzkumné, vývojové a inovační aktivity fakulty. V rámci projektu, jehož celkové náklady činí 53,5 milionů Kč, budou postaveny např.: „Laboratoř nekonvenční umělé plicní ventilace“, „Laboratoř systémové fyziologie“, „Laboratoř speciálních přístrojů pro ARO a JIP“ nebo „Laboratoř optiky a aplikované optoelektroniky“.
Děkan fakulty doc. MUDr. Jozef Rosina, Ph.D. dodává: „Díky dynamickému rozvoji fakulty (nové interdisciplinární studijní obory, zvyšující se zájem uchazečů o studium na naší fakultě a trvale vzrůstající počet přihlášek) a stále aktivnějšímu zapojování se fakulty do vědecké a výzkumné činnosti, jsme rádi, že se nám podařilo v operačním programu VaVpI uspět. Získané prostředky použijeme na rozšíření vědeckých a výukových kapacit. Jsem přesvědčen, že v nových laboratořích budou vznikat kvalitní doktorské práce, budou také místem kvalitní výuky a laboratoře se stanou také místem, ve kterém ve spolupráci s podnikatelskou sférou středočeského regionu budou řešeny vědecko-výzkumné projekty zaměřené na biomedicínské inženýrství.“ S dokončením laboratoří a jejich uvedením do plného provozu se počítá v září 2013.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
