Student Agency express nasazuje do provozu první z 20 nových autobusů

01.08.2011 | , Student Agency
STUDENT


Student Agency express, největší autobusový dopravce na dálkových linkách v České republice, nasazuje do provozu první z 20 nových autobusů. Na pravidelném spoji Praha – Brno vyjedou v pondělí 8. srpna 2011 a do cestování v České republice přináší tyto autobusy zcela nový standard konceptu Fun@Relax. Rozsah vybavení a palubní zábavy pro cestující je podobný tomu, co zákazníci znají z dálkových letů předních leteckých společností. Autobusy jsou postaveny na podvozkových šasi výrobce Volvo, karosérii a interiér dodala společnost Irizar, systém palubní zábavy společnost Molpir. Autobusy také používají zesílenou technologii příjmu internetového signálu, která je vlastním technologickým know-how Student Agency.

Nové autobusy Student Agency umožní cestujícím sledovat desítky filmů, hrát interaktivní elektronické hry, sledovat televizi nebo pracovat během jízdy s využití internetu. Pomůže jim k tomu robustnější příjem internetového signálu a možnost připojení k elektrické zásuvce 230 V“, říká Ivana Kašická, obchodní ředitelka autobusové dopravy Student Agency express.

Student Agency opět posouvá kvalitu cestování ve vnitrostátní přepravě cestujících za hranice, které byly doposud z pohledu zákazníka i ostatních dopravců v rámci ČR nepředstavitelné. Nové autobusy Student Agency express nabídnou následující:

V každém sedadle individuální doteková obrazovka

  • Individuální palubní zábava – dle přání a požadavků zákazníka.
  • Možnost individuálního sledování cca 50 dlouhoformátových filmů a dalších 50 krátkých seriálů či spotů. Zákazník si sám může vybrat, jaký titul bude sledovat, kdy sledování přeruší či jej znova spustí.
  • Možnost hry elektronických her, jak individuálně, tak interaktivně s dalším cestujícím na palubě autobusu.
  • Poslech hudby MP3.
  • Sledování televizních kanálů – v nabídce budou: ČT1, ČT24, TV NOVA a Óčko.
  • Interaktivní obrazovka s instrukčním menu a nabídkou služeb skupiny Student Agency.
  • Obrazovky umožňují také nasazení internetu. Ten by mohl být v nabídce od příštího roku.

Robustnější signál připojení k wi-fi

  • Jako první Student Agency kombinuje technologie UMTS a CDMA pro stabilnější příjem internetového signálu pro cestující. Toto technologické řešení je vlastním know-how Student Agency.
  • Připojení k wi-fi je pro zákazníky na palubách autobusů zdarma a nově zákazníci na svých zařízeních také uvidí obrazovku palubního intranetu Student Agency s informacemi o službách a produktech skupiny SA.

Přípojka k 230V

  • Každé dvousedadlo je vybaveno přípojkou do elektrické sítě 230V. Zákazníci si tak mohou připojit vlastní elektronické zařízení – například počítač či mobilní telefon.

Celková hodnota pořízených autobusů se blíží 200 mil. Kč. Společnost je vedle nejvytíženější linky Praha – Brno, kterou postupně 100% pokryje novými autobusy, nasadí také na některé mezinárodní spoje Student Agency express. Od října se tak cestující s těmito autobusy setkají i na lince do Vídně. Další možnou destinací pro provoz v příštím roce je například Liberec.

O tom, že je na konkrétní spoj nasazen nový autobus, se zákazník dozví z poznámky FUN@RELAX u rezervačního formuláře.

Cena pro cestování novými autobusy se nikterak nemění. Na lince Praha – Brno se dlouhodobě cena nejvýhodnější tzv. Kreditové jízdenky drží na 165 Kč, cena otevřené jízdenky a jízdenky na pevné datum pak na 200 Kč. I v období prázdnin uznává Student Agency také nárok na tzv. žákovské jízdné právě v kombinaci s Kreditovou jízdenkou.

Standardem ve žlutých autobusech je i další servis na palubě v rozsahu káva a další teplé nápoje zdarma, denní tisk a servis palubního personálu.

Autor článku