Opravdu internetové bankovnictví: pro půjčku, kreditní kartu či povolené přečerpání již nemusíte na pobočku!

11.08.2011 | , mBank
STUDENT


mBank potvrzuje, že je opravdu internetovou bankou a pro své klienty nově nabízí spotřebitelské úvěry, kreditní karty a povolené přečerpání, které je možné si vyřídit pouze prostřednictvím internetového bankovnictví. Celý proces, od požádání, přes schválení, až po poskytnutí produktu probíhá on-line, zabere pouze několik málo minut a půjčku či kreditní kartu si klient může zřídit 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Další novinkou je, že od dnešního dne mBank poskytuje ke svému běžnému účtu povolené přečerpání. A i tento produkt je možné si během pár minut sjednat prostřednictvím internetu.

On-line půjčky, kreditní karty a povolené přečerpání si prostřednictví internetu mohou sjednat klienti mBank ve svém internetovém bankovnictví, kde si jednoduše vyplní žádost. Žádost je během několika málo minut vyhodnocena a klient obdrží do svého internetového bankovnictví smlouvu, kterou po přečtení podepíše sms kódem. V případě půjčky okamžitě přicházejí peníze na klientův účet. Povolené přečerpání je otevřeno následující den a kreditní karta je doručena během několika málo dní.

Jsem přesvědčen, že možnost sjednat si půjčku, kreditní kartu či povolené přečerpání jednoduše, okamžitě a z pohodlí domova je něco, co od internetové banky její klienti očekávají,“ říká Radko Šindrbal, specialista mBank na spotřebitelské úvěry a kreditní karty. „Vedle jednoduchosti a rychlosti je pro klienty důležitý i fakt, že ve svém internetovém bankovnictví mají přehled o maximálních limitech, které jim banka nabízí. Po klienta je tak banka opravdovým partnerem, který mu pomáhá plnit jeho přání a plány,“ dodává Radko Šindrbal.

mBank je moderní a technologicky vyspělou bankou, která je schopna nabídnout svým klientům rychlé a pohodlné řešení jejich potřeb a uvedením tohoto produktu jsme potvrdili naši pozici lídra na trhu internetového bankovnictví. Internet je bezesporu budoucností finančních služeb a moderní bankovnictví by tak mělo klást stále větší důraz na zjednodušení produktové nabídky a především na zvyšování dostupnosti produktů skrze elektronické kanály,“ komentuje význam nového produktu pro strategii mBank Janusz Mieloszyk, generální ředitel banky.

Autor článku