Návštěvnost Aqualandu Moravia v létě znovu vzrostla, v červenci za vodními atrakcemi přijelo o deset procent více lidí

05.09.2016 | , Aqualand Moravia
STUDENT


Návštěvnost nejmodernějšího akvaparku v Česku, Aqualandu Moravia v Pasohlávkách, stále roste. V červenci na jih Moravy pod Pálavu přijelo o deset procent více návštěvníků než loni. Lidé se vydali za koupáním i přesto, že nepanovala taková horka jako loni a odpoledne byly často přeháňky. Průměrně lidé strávili v Aqualandu 6,3 hodiny, doba pobytu se přitom prodlužuje. Z průměrných deseti návštěvníků bylo šest z Česka, dva ze Slovenska a dva z Rakouska.

„S celkovou návštěvností jsme spokojeni i vzhledem k počasí. Vynikající výsledky jsou dané zejména celoroční povahou našeho zařízení. Akvapark i v případě nepříznivého počasí nabízí množství vyžití na krytých atrakcích, koupel v příjemně teplé termální vodě, a to i venku, ale také množství novinek, které si Aqualand na letošní rok pro své návštěvníky připravil,“ uvedl ředitel Aqualandu Moravia Petr Pavlacký. Zmínil přitom venkovní vodní bar, novou zónu s privátními lůžky a venkovními masážemi nebo 7D kino.

Součástí Aqualandu je od letoška též nový hotel nazvaný Aqualand Inn, díky čemuž mohou lidé na atrakcích strávit celou dovolenou. Obsazenost hotelu je v letních měsících kolem 97 procent. V současné době přitom začíná prodej výhodných balíčků na podzim. Podle Pavlackého nová hotelová kapacita celkovým číslům v návštěvnosti pomohla. Lidé oceňují blízkost ubytování od akvaparku. Díky hotelu si navíc současná vybavenost a úroveň služeb parku nezadá s mnohými světovými resorty.

V akvaparku zaznamenali rovněž nový trend. Kromě tradičních turistů z ČR, Slovenska a Rakouska chodí do bazénů a na atrakce i lidé, kteří jižní Moravu nemají jako svou cílovou destinaci. „Tito návštěvníci cestují do své destinace kolem nás a s návštěvou akvaparku již ve svých plánech předem počítají, což nás mimořádně těší. Vyplývá to mimo jiné z toho, že se Aqualand Moravia nachází přímo u hlavního silničního tahu na Vídeň, a tedy cestou do přímořských letovisek či alpských středisek,“ uvedl Pavlacký.

Podle něj jsou dominantou letních měsíců dvě stěžejní atrakce – Abyss, tedy Propast, a Boomerango –, které jsou nejvyhledávanější a svojí velikostí unikátní. Návštěvníci je mohou sjíždět právě na rozdíl od dalších 18 atrakcí pouze v letním období. Lidé využívají též pětihektarového pozemku s lehátky, slunečníky a bazény, mezi nimiž kraluje bazén s vlnobitím, či se zapojují do animačního programu, který akvapark letos rozšířil o další soutěže nejen pro děti, ale i dospělé. Pozornost přitahují také dny s DJ?s nebo sportovními workshopy.

Aqualand Moravia funguje už třetím rokem a jen loni jej navštívilo přes 700 tisíc lidí. Atraktivní program slibuje i na srpen, kdy bude sportem žít jak Aqualand, tak i celý svět. Pořadatelé jej nachystali na 13. a 20. srpna. Připomene největší letošní sportovní svátek v Rio de Janeiru, kterým jsou letní olympijské hry. Akce bude zároveň i připomínkou tradičního brazilského karnevalu. Součástí programu je plážový volejbal, sportovní aquagym, vodní a plavecké disciplíny nebo minidiskotéka pro děti. „Akce ovšem není určená jen pro sportovce. Chtěli bychom přidat trochu pohybu i do letního odpočinku přímo v bazénech Aqualandu Moravia. Návštěvníci budou v každé disciplíně soutěžit o ceny,“ dodal Pavlacký. Bližší podrobnosti najdou zájemci na webu akvaparku.

Autor článku

Články ze sekce: STUDENT