Kampaň odstartovala na počátku ledna a více informací je k dispozici na internetových stránkách www.buddobrej.cz. Kampaň je postavena na třech charakterech, které zastupují hlavní směry studia na FIS. Jedná se o multimédia, statistiku a informatiku. Jmenovitě jde o obory: Multimédia v ekonomické praxi, Sociálně-ekonomická demografie, Statistické metody v ekonomii, Matematické metody v ekonomice, Statistika a ekonomie, Informatika a Podnikové informační systémy. Velkou devizou těchto oborů je propojení ekonomických i odborných znalostí, které je v současné době praxí vyžadováno.
Motto prolínající se kampaní zní: „Buď dobrej v tom, co tě baví nejvíc.“ Tedy zaujmout maturanty, kteří jsou zapáleni pro multimédia, statistiku a informormatiku a představit jim netradiční formou obory, které jsou perspektivní a praxí velmi žádané. Sdělení kampaně je jednoduché: „Vyber si obor, který Tě baví, a díky zkušeným pedagogům z FIS rozviň svoji zálibu v činnost, která Tě bude i slušně živit.“
Součástí kampaně je video spot s alternativními konci pro každý charakter a Facebooková stránka Buď dobrej, kde mohou zájemci o studium nalézt další informace o jednotlivých oborech nebo diskutovat nad tématy, která potřebují zodpovědět pro výběr jejich budoucího směřování.
Pro zájemce je 28. ledna pořádán Den otevřených dveří Fakulty informatiky a statistiky na VŠE v Praze. Zde se všichni dozví podrobnosti ohledně přijímacího řízení, budou jim zodpovězeny veškeré dotazy, prohlédnou si prostředí ve kterém stráví svá studentská léta a především osobně se setkají s vyučujícími, současnými studenty nebo absolventy.
Další možnost, kde se blíže seznámit s Fakultou informatiky a statistiky bude na veletrhu vysokých škol Gaudeamus, který se koná od 24. do 25. ledna 2012 na výstavišti Praha Holešovice.