S podtitulem „Tvoříme ideální místo pro podnikání v Olomouci“ rozjíždí Vědeckotechnický park Univerzity Palackého naplno nové vzdělávací programy JsmeMarketing a JsmePodnikání. „Pilotní fáze praktických seminářů pro zájemce z celé republiky JsmeMarketing proběhla na jaře a měla velmi kladný ohlas, proto jsme se rozhodli v tomto konceptu pokračovat a rozšířit jej o semináře zaměřené na podnikání,“ představil novinku ředitel parku Jiří Herinek. V rámci nové vzdělávací aktivity proběhne také řada besed s osobnostmi podnikatelského světa. „Máme přislíbenu například účast pana Radima Jančury, majitele Student Agency,“ dodal Herinek.
Dalším cílem vedení VTP UP je vybudování komunity podnikatelů UP Business Club a vytvoření co-workingového programu, tedy jakéhosi sdíleného pracovního a know-how prostředí především pro mladé a začínající podnikatele. „Chceme jim nabídnout především ideální spojení zkušených konzultantů, vhodných prostor ve VTP UP a zázemí univerzity,“ řekl Herinek. Všechny služby budou představeny v rámci konference StartupFest Olomouc, která proběhne ve středu 26. září ve Vědeckotechnickém parku UP. Téměř šestihodinová konference za účasti sedmi specialistů na podnikání a marketing z Česka a ze Slovenska je určena všem nadšencům do podnikání. „O tom, že je o podobná setkání zájem, svědčí i fakt, že nabízených padesát míst na konferenci si účastníci rozebrali během čtyřiadvaceti hodin,“ doplnil koordinátor setkání Jindřich Fáborský.



Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
