„To, že se nám podařilo skvělé druhé místo obhájit, nás samozřejmě velmi těší. Velký zájem o práci v naší společnosti se odráží také v počtu zaregistrovaných uchazečů. V loňském roce jich bylo více než patnáct set, z nichž jsme nakonec vybrali 83 nových kolegů,“ komentoval výsledky průzkumu Jan Žůrek, řídící partner společnosti KPMG Česká republika.
Mezinárodní společnosti lákají
Aktuální ročník ankety přinesl několik klíčových zjištění. Jedním z nich je, že studenti čím dál více preferují práci v některé z mezinárodních společností, které svým zaměstnancům umožňují cestovat i absolvovat dlouhodobé stáže v zahraničí. „V KPMG si uvědomujeme, že pracovní zkušenost ze zahraničí je pro naše zaměstnance velmi cenná, poskytne jim jiný pohled na práci samotnou a i na život. Vybraným zájemcům proto nabízíme možnost vycestovat, a to od krátkodobých, několikadenních pobytů, až po ty tříleté. Díky našemu mezinárodnímu zázemí jsme od roku 2001 vyslali do zahraničí 88 kolegů,“ uvedl Jan Žůrek.
O průzkumu
Výsledky průzkumu atraktivnosti zaměstnavatelů poradenské společnosti Universum se zakládají na odpovědích více než 144 tisíc studentů z největších světových ekonomik. Respondenti odpovídali na otázku, kdo je podle nich ideálním zaměstnavatelem.
Průzkum poukazuje na světově nejsilnější značky, které vynikají ve vyhledávání a udržování talentů.
Kompletní výsledky žebříčku jsou k dispozici na stránkách poradenské společnosti Universum.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
