Jeho cílovou skupinou jsou především studenti a absolventi středních a vysokých škol. Sami tvůrci PINU jsou mladou generací, která chce pomáhat svým „vrstevníkům“ v jejich nápadech a snech. Snaží se předat své zkušenosti v oblasti podnikání dalším potenciálním podnikatelům s neotřelými nápady.
V těchto dnech PIN rozjel marketingovou kampaň, jejímž záměrem je oslovit cílovou skupinu mladých lidí. Kreativní kampaň je založena na myšlence získání vlastní zlaté karty. Tvůrci tvrdí: „Je jen potřeba získat PIN. Myslíte si, že jej nemáte? Není tomu tak, PIN má naprosto každý – je to nápad, myšlenka, zajímavý podnikatelský záměr.“
Kampaň probíhala na středních a vysokých školách v olomouckém kraji. Součástí promo akce byly hostesky, rozdávající symbolické zlaté karty s unikátním číslem – číslem pořadí. Oslovení získali přehled, kolik takových karet je již v rukou jiných a jaké množství potencionálních nápadů může být před nimi. Tímto krokem chtějí tvůrci podpořit zájemce, aby neváhali a nepřenechávali svou šanci jiným.
Zároveň stále probíhá online kampaň prostřednictvím webových stránek, chystá se také na sociálních sítích i prostřednictvím článků v internetových mediích.
V případě splnění vstupních podmínek a zařazení do podnikatelského inkubátoru získá každý začínající podnikatel potřebné prostory a zvýhodněné nájemné, techniku, ale především rady. PIN dokáže poradit v oblasti financování projektu, se sestavením business plánu, poskytnout konzultace v oblasti práva, účetnictví a daní, nebo doporučit kvalifikovanou osobu k další spolupráci. Dále je schopen získat kontakty na odběratele, dodavatele a obchodní partnery, může zastřešit různě zaměřené odborné semináře a pomůže s propagací produktu.
„Pokud již máte v hlavě svůj PIN, začněte se poohlížet po své zlaté kartě. PIN již odstartoval.“