Podrobnosti o požadavcích na přijetí všichni zájemci najdou na webových stránkách http://www.graduates.heinekeninternational.com/. Zjistí zde například podrobné podmínky účasti či časový harmonogram výběrového řízení. K dispozici jsou i zajímavá videa a fotografie mladých lidí z celého světa, kteří byli do programu vybráni v minulosti.
„Program je určen těm, kdo mají chuť cestovat – budou totiž pracovat v různých zemích celého světa, někteří třeba i v Africe nebo Indonésii. Program trvá osmnáct měsíců, přičemž jeho účastníky po celou dobu čeká trénování a koučování, získávání zkušeností a rozvíjení vlastních schopností,“ konstatovala Jana Longauer z HR oddělení HEINEKENu Česká republika. Volit mohou z několika specializací: práce v dodavatelském řetězci (Supply Chain), obchodu a marketingu, financí, lidských zdrojů (HR), informačních technologií (IT), korporátních vztahů (Corporate Relations) a nově i zadávání veřejných zakázek. Ti nejúspěšnější získají po skončení programu pracovní uplatnění přímo v centrále HEINEKEN International v Holandsku.
Za několik let své existence si už program získal dobré renomé, o čemž svědčí rostoucí počty lidí, kteří o něj projevili zájem. V roce 2013 se přihlásilo 22 378 uchazečů z celého světa. Sítem online-testování, telefonických rozhovorů i osobních pohovorů prošlo k závěrečnému hodnocení přímo v centru HEINEKENu celkem 46 z nich. Do programu nakonec bylo zařazeno 17 nejlepších – osm mužů a devět žen. Zájemci se hlásili z různých zemí světa, vedle řady Evropanů ve finálovém kole nechyběli mladí lidé například z Libanonu, Číny, Maroka, Islandu, Indie, Kolumbie, Turecka a dalších států.