Vyrábění kraslic a zajíčků, speciální tematické obědové menu či pletení pomlázky. To vše připravil pasohlávský akvapark Aqualand Moravia pro své návštěvníky v době Velikonoc, aby jim pobyt v zařízení tematicky zpestřil. A povedlo se. Podle aktuálních údajů akvaparku jej totiž přišlo navštívit o polovinu více lidí, než v běžném provozu. Zvýšila se také účast cizinců. V době velikonočních svátků činil celkový podíl návštěvníků z Rakouska 25 %, oproti běžným 13 %. Podíl návštěvníků ze Slovenska byl rovněž bezmála 25%. Rozdíl v národnostní skladbě návštěvníků byl o svátcích podle odborníků nejvíce znatelný zejména v oblasti gastronomie.
„Češi vydávali za gastronomii a občerstvení méně financí, než tomu bylo u návštěvníků z Rakouska nebo Slovenska. Jedním z důvodů je však fakt, že zatímco třeba pro obyvatele Brna byl výlet do Aqualandu záležitostí v řádu hodin, a oběd si tak často dopřál v prostředí domova, pro návštěvníky z Vídně nebo Bratislavy jsme byli celodenním návštěvním cílem se vším komfortem," objasnil Petr Pavlacký, ředitel největšího českého akvaparku Aqualand Moravia, který klade důraz na kvalitní restauraci s čerstvými surovinami.
O Velikonocích také mohli návštěvníci ochutnat speciálně sestavený jídelníček. „Pro období velikonočních svátků jsme připravili speciální tříchodové menu, které respektovalo příchod jara. Předkrmem byl ředkvičkový salát s hráškem, hlavní chod představoval králík cibulář se špenátovou nádivkou a jako sladkou tečku jsme zvolili mrkvový dezert s rebarborovým želé,“ doplnil Pavlacký. Podle vedení akvaparku využívali návštěvníci o Velikonocích nejvíce geotermálního bazénu a saunového světa.