Akvapark v Pasohlávkách u Mikulova hledá nové zaměstnance, kteří najdou uplatnění například i v novém hotelu, který bude v provozu od 1. května. Aqualand Moravia celoročně zaměstnává řadu specializovaných odborníků na hlavní pracovní poměr, další část pak tvoří sezónní pracovníci. A jejich počet se v letních měsících rozroste na více než sto brigádníků. „Uplatnění u nás najdou zaměstnanci od pracovníků úklidu přes pokladní až po maséra, plavčíka či dohled u tobogánů,“ uvedl ředitel Aqualandu Moravia Petr Pavlacký s tím, že veškeré aktuální informace naleznou zájemci na webu akvaparku.
Firma inzeruje též pozice jako recepční, pokojská či pracovník gastronomického provozu. Další zaměstnance největší akvapark v Česku hledá pro zajištění letního provozu. Jde o plavčíky, pokladní nebo například brigádníky na úklid vnitřního a venkovního areálu. Uplatnění najdou také pracovníci prodeje ve venkovním areálu, pomocníci v kuchyni či kuchaři.
Akvapark se na novou letní sezónu připravuje hned, jakmile skončí ta stará. Řada brigádníků v areálu pracuje i po sezóně a v rámci výkonu svého zaměstnání si často zvyšuje kvalifikaci. „Několik měsíců před zahájením letní sezóny pořádáme nábor nových brigádníků spojený s návštěvou akvaparku a účastí na kurzech a školeních. Před zahájením sezóny pak pořádáme teambuilding pro všechny zaměstnance, na kterém mají možnost vzájemně se poznat a vyzkoušet všechny atrakce,“ uvedl Pavlacký.
Pro letní měsíce, kdy areál navštíví několik tisíc lidí denně, jsou podle něj klíčoví zejména správně vyškolení pracovníci, kteří dokonale znají provoz. Brigádníci musejí znát dobře areál i poskytované služby. Před sezónou probíhá též příprava plavčíků, kteří absolvují mimo jiné školení na poskytování první pomoci. V areálu je rovněž přístroj na obnovení srdeční činnosti, se kterým musejí vybraní pracovníci umět zacházet.
Zaměstnanci akvaparku využívají i své jazykové dovednosti díky návštěvníkům z blízkého Rakouska. „Se zahraničními zákazníky komunikujeme převážně v německém jazyce, a to na pokladnách, na infocentru, ve wellness, v gastro provozech anebo na plavčíkárně. Proto upřednostňujeme zaměstnance a brigádníky s komunikativní znalostí němčiny nebo angličtiny. Jazykové znalosti si mohou všichni zaměstnanci i brigádníci zvyšovat na pravidelných jazykových kurzech s rodilým mluvčím přímo v Aqualandu Moravia zdarma,“ uvedl Pavlacký. U některých pozic ale podle něj není jazyková vybavenost nutná. Jedná se například o pracovníky venkovního a vnitřního úklidu.
Podle zkušeností z minulých let je největší zájem tradičně o pozice plavčíka nebo o dohled u tobogánů. Velkým lákadlem je práce venku za hezkého počasí, na sluníčku. Zájem je i o práci v gastronomických službách. Zaměstnanci mohou počítat s programem benefitů, který platí jak pro stálé zaměstnance, tak i pro brigádníky. Jeho součástí je například takzvaný aquapass, který umožňuje zaměstnancům a jejich rodinám koupání zdarma. Počítat mohou i s obědy za výhodnou cenu a se slevou na další stravování v areálu. Novinkou je i výhodná cena v čerstvě dokončeném ubytovacím komplexu Aqualand Inn Hotel.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
