Aqualand Moravia zaměstnává v sezóně více než sto lidí, zaměstnance nyní hledá i do nově otevřeného hotelu

25.05.2016 | , Aqualand Moravia
STUDENT


perex-img Zdroj: Finance.cz

Aqualand Moravia patří k významným zaměstnavatelům v Jihomoravském kraji. Akvapark nyní zabezpečuje práci více než stovce lidí. Další zaměstnance přijme pro zajištění letního provozu. Celkem tak firma hledá až stovku zaměstnanců a brigádníků. Nejvyšší zájem je podle ředitele akvaparku o pozici plavčíka a dohledu u tobogánů. Při přijímání je důležitá i znalost němčiny a angličtiny, protože téměř čtvrtinu hostů tvoří Rakušané. A jejich návštěvnost letos narostla o 20 procent.

Akvapark v Pasohlávkách u Mikulova hledá nové zaměstnance, kteří najdou uplatnění například i v novém hotelu, který bude v provozu od 1. května. Aqualand Moravia celoročně zaměstnává řadu specializovaných odborníků na hlavní pracovní poměr, další část pak tvoří sezónní pracovníci. A jejich počet se v letních měsících rozroste na více než sto brigádníků. „Uplatnění u nás najdou zaměstnanci od pracovníků úklidu přes pokladní až po maséra, plavčíka či dohled u tobogánů,“ uvedl ředitel Aqualandu Moravia Petr Pavlacký s tím, že veškeré aktuální informace naleznou zájemci na webu akvaparku.

Firma inzeruje též pozice jako recepční, pokojská či pracovník gastronomického provozu. Další zaměstnance největší akvapark v Česku hledá pro zajištění letního provozu. Jde o plavčíky, pokladní nebo například brigádníky na úklid vnitřního a venkovního areálu. Uplatnění najdou také pracovníci prodeje ve venkovním areálu, pomocníci v kuchyni či kuchaři.

Akvapark se na novou letní sezónu připravuje hned, jakmile skončí ta stará. Řada brigádníků v areálu pracuje i po sezóně a v rámci výkonu svého zaměstnání si často zvyšuje kvalifikaci. „Několik měsíců před zahájením letní sezóny pořádáme nábor nových brigádníků spojený s návštěvou akvaparku a účastí na kurzech a školeních. Před zahájením sezóny pak pořádáme teambuilding pro všechny zaměstnance, na kterém mají možnost vzájemně se poznat a vyzkoušet všechny atrakce,“ uvedl Pavlacký.

Pro letní měsíce, kdy areál navštíví několik tisíc lidí denně, jsou podle něj klíčoví zejména správně vyškolení pracovníci, kteří dokonale znají provoz. Brigádníci musejí znát dobře areál i poskytované služby. Před sezónou probíhá též příprava plavčíků, kteří absolvují mimo jiné školení na poskytování první pomoci. V areálu je rovněž přístroj na obnovení srdeční činnosti, se kterým musejí vybraní pracovníci umět zacházet.

Zaměstnanci akvaparku využívají i své jazykové dovednosti díky návštěvníkům z blízkého Rakouska. „Se zahraničními zákazníky komunikujeme převážně v německém jazyce, a to na pokladnách, na infocentru, ve wellness, v gastro provozech anebo na plavčíkárně. Proto upřednostňujeme zaměstnance a brigádníky s komunikativní znalostí němčiny nebo angličtiny. Jazykové znalosti si mohou všichni zaměstnanci i brigádníci zvyšovat na pravidelných jazykových kurzech s rodilým mluvčím přímo v Aqualandu Moravia zdarma,“ uvedl Pavlacký. U některých pozic ale podle něj není jazyková vybavenost nutná. Jedná se například o pracovníky venkovního a vnitřního úklidu.

Podle zkušeností z minulých let je největší zájem tradičně o pozice plavčíka nebo o dohled u tobogánů. Velkým lákadlem je práce venku za hezkého počasí, na sluníčku. Zájem je i o práci v gastronomických službách. Zaměstnanci mohou počítat s programem benefitů, který platí jak pro stálé zaměstnance, tak i pro brigádníky. Jeho součástí je například takzvaný aquapass, který umožňuje zaměstnancům a jejich rodinám koupání zdarma. Počítat mohou i s obědy za výhodnou cenu a se slevou na další stravování v areálu. Novinkou je i výhodná cena v čerstvě dokončeném ubytovacím komplexu Aqualand Inn Hotel.

Autor článku

 

Články ze sekce: STUDENT