Byl odstartován třetí ročník soutěže podnikatelských záměrů UniCredit Bank Nápad roku 2010. Posláním soutěže je rozvíjet podnikatelské myšlení a aktivity mladých lidí a usnadnit jim počáteční kroky v jejich samostatném podnikání. To vše prostřednictvím investice až 5 miliónů korun a hmotných cen v ceně 300 tisíc korun.
Přihlásit je možné libovolný podnikatelský záměr, nápad na rozšíření firmy či projekt pro investory, který dosud nebyl realizován nebo je ve stádiu rozjezdu (společnosti do 2 let své existence). Hodnotící kritéria jsou proveditelnost projektu, potenciál nápadu, originalita a kvalita zpracování a osoba podnikatele.
Soutěž vyhodnocuje projkety ve třech kategoriích: Nápad roku (nejlepší podnikatelský záměr), Student podnikatel (nejlepší studentský projekt) a Potenciál (projekt s největší možností růstu).
Uzávěrka přihlášek projektů letošního ročníku je 30. dubna 2010.
Soutěž organizuje Institut rozvoje podnikání (Institute for Development of Entrepreneurship; více info zde), součást Vysoké školy ekonomické v Praze.
Více na:
www.napadroku.cz
Materiál byl převzat ze zpravodajského a informačního serveru VYSOKESKOLY.CZ.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
