Prezentace univerzity je strukturována tak, aby byla uživatelsky přátelská, informačně logicky členěná s jasnou a přehlednou navigací a v esteticky kvalitním a působivém prostředí. Veškeré údaje jsou integrovány a čerpány z autonomně spravovaných primárních informačních zdrojů, které zabezpečují jejich maximální možnou aktuálnost. Webové stránky dále uživatelům nabízejí tzv. kontextová řešení spočívající v cílené nabídce informací utříděných dle pracovního či studijního zařazení přihlášeného návštěvníka.
Grafický design odpovídá novému jednotnému vizuálnímu stylu univerzity. Jeho těžištěm je kombinace mladistvě hravých rastrů univerzitních symbolů a seriózního černobílého typografického řešení. Spuštěním stránek tak vyvrcholilo více než roční převlékání výrazu univerzity do nové atraktivní podoby.
Nové univerzitní webové stránky jsou dalším krokem k představení Univerzity Hradec Králové jako moderní instituce, která má nezaměnitelnou tvář a žije energií svých devíti tisíc studentů.
Webové stránky jsou dostupné na tradiční adrese www.uhk.cz .



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
