Školy nemají komplexně s centrálním testováním problém, obávají se ale dílčích aspektů, jako např. přílišné orientace testů na znalosti. Ředitelé rozhodně nesouhlasí s financováním podle dlouhodobých výsledků testování (proti jsou 2/3 škol) a nemyslí si, že by žáci reagovali na vyšší náročnost testů vyšším úsilím. K zveřejňování souhrnných výsledků jednotlivých škol se pozitivně vyjádřila téměř polovina dotázaných ředitelů (47 %). Obecně se k centrálnímu testování stavějí příznivěji školy, které mají větší zkušenosti s praktickým využíváním testů.
Výše zmiňované elektronické šetření ÚIV se rovněž zaměřilo na otázku dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP). V poslední době znatelně vzrůstá potřeba vzdělávání pro výuku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a na SŠ také vzdělávání v oborových didaktikách. Při výběru kurzu DVPP považují ředitelé za podstatné potřeby školy a zájem pedagogických pracovníků, naopak cena a časové rozvržení jsou méně důležité. Ovšem pro těsnou nadpoloviční většinu škol je značně omezující nutnost za kurzy platit. Vedle kurzů DVPP se pedagogičtí pracovníci mohou vzdělávat ještě jinými formami, nejčastěji hospitacemi v rámci školy a vzdělávacími programy na objednávku. Stále více se v současnosti pro DVPP využívá e-learning, SŠ jej běžně využívají až z 90 %.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
