V kategorii společenskovědní cenu získal PhDr. Vojtěch Belling, Ph.D. za práci s názvem „Problémy legitimity státního a nadnárodního politického systému v teorii a praxi“ a Mgr. David Svoboda, Ph.D. za práci „Metafyzické myšlení Tomáše Akvinského – Od pojmu jsoucna a jednoty k pojmu celku a části“. V kategorii přírodovědné si pro ocenění přišla Mgr. Lucie Ducháčková „Vlastnosti bipyridin-N,N´- dioxidů v plynné fázi“ a Mgr. Petr Vítek, Ph.D., který byl oceněn za práci „Identification of Microbial Pigments in Evaporites Using Raman Spectroscopy: Implications for Astrobiology“. V lékařské kategorii získala Bolzanovu cenu Mgr. Lenka Krčmová, Ph.D. s prací „Vývoj a validace nových HPLC metod pro stanovení biologicky aktivních látek v klinické praxi“.
„Mezi hlavní cíle, které si univerzita vytkla pro příští léta, patří podpora odborného rozvoje mladých pracovníků a studentů, zejména doktorského studia. Cílem je naučit je soustavné vědecké práci a zapojit je do kvalitních výzkumných projektů“, říká rektor Univerzity Karlovy prof. Václav Hampl a dodává „V roce 2010 se dvěma mladým vědcům Univerzity Karlovy podařilo získat prestižní Starting grant Evropské výzkumné rady. Věřím, že právě Bolzanova cena je pro studenty motivací k navázání na podobné úspěchy třeba i na mezinárodním poli“.
Bolzanova cena podporuje vědeckou výchovu a odbornou přípravu studentů Univerzity Karlovy již 17 let. Soutěžní práce, které přihlašují sami studenti, posuzuje komise pro udělení ceny, jež je složena z členů jmenovaných rektorem. Komise pro tento ročník obdržela do soutěže celkem 39 prací, z toho 22 v kategorii společenskovědní včetně teologických oborů, 14 v kategorii přírodovědné a 3 v kategorii lékařské. Za dosavadních sedmnáct ročníků soutěže bylo uděleno 186 cen. Držitel ceny dostává diplom a finanční odměnu.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
