Že VUT rovná se pouze stavařina, elektro nebo strojírenství, už dávno neplatí, i když technické obory tvoří samozřejmě základ univerzity. Výuku na Vysokém učení technickém v Brně dnes zajišťuje 8 fakult a 2 vysokoškolské ústavy a kromě technických a IT oborů tak nabízí vzdělání v přírodních vědách, ekonomice, výtvarném umění nebo architektuře.
Právě na to se VUT snaží upozornit mediální direkt marketingovou kampaní s názvem „Nejsme jenom šroubkaři“. Prvotní myšlenka kampaně vznikla při nástupu nového prorektora pro vnější vztahy a marketing Petra Kvíčaly. „Když jsem se bavil s různými lidmi, získal jsem dojem, že VUT jsou pro každého jenom ti „šroubkaři“. VUT v Brně má přitom širokou škálu oborů, 74 akreditovaných studijních programů,“ vysvětluje Kvíčala. „A VUT, to jsou také zajímaví a zábavní lidé a vedle výuky řada kulturních a společenských akcí,“ doplnil prorektor.
Kromě šíře svých oborů chce Vysoké učení technické v Brně svými současnými aktivitami také ukázat, že je moderní univerzitou, která umí komunikovat s mladými lidmi. Na vybraných gymnáziích tak zástupci Útvaru vnějších vztahů rozdávali zdravou svačinku – jablka s nápisem, od slunce vysvíceným, „Žeru VUT“. Ovoce, které zrálo na stromech od srpna do konce září, tak představovalo další propagační předmět - vedle již osvědčených odznáčků, zápalek s nápisem Hořím pro VUT v Brně nebo právě připravovaných triček s QR kódem. Ten se stal také leitmotivem nového čísla lifestylového časopisu jdi.na.vutbr.cz, magazín uvádí i uzavírá.
VUT v Brně se jím chce přiblížit středoškolákům nejen jazykem, ale i jejich životním stylem. Vsadilo tak mimo jiné na stále modernější 3D – pomocí této technologie je v lifestylovém časopisu zpracováno několik fotografií ze života VUT, celým časopisem pak prostupují QR kódy odkazující na prodloužené verze článků, které jsou umístěny na stejnojmenné webové stránce, která celou komunikaci směrem k uchazečům doplňuje.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
