Do soutěže se přihlásilo rekordních více než 600 studentů ze 123 řešitelských týmů z celé České republiky. Studenti měli zpracovat případovou studii na jedno ze šesti soutěžních marketingových témat jakými byly: internetový marketing, návrh zlepšení aplikace „chytrého telefonu“ či regionální rozvoj. Nejvíce studenty zaujalo uvedení nového výrobku a služby na trh. Odborná porota, složená z akademiků na konci ledna vybrala 36 nejlepších týmů, které se již tento čtvrtek (2.února) utkají o ceny v hodnotě převyšující půl milionu.
„Jsme potěšeni nebývalým zájmem. Faktem zůstává, že se nám podařilo pro soutěž získat nové sponzory a partnery, kteří vítězům a jejich školám poskytnou velmi atraktivní dary, které využijí nejen při studiu, ale i pro svůj budoucí kariérní růst.
To se odrazilo i na konkurenci a kvalitě zaslaných prací, která byla veliká. Studenti si dali velmi záležet a nebylo jednoduché vybrat ty nejlepší. Samotní sponzoři podporu Business Pointu chápou jako svou firemní společenskou odpovědnost. A to je chválihodné, že se rozhodli investovat do vzdělání,” uvedl David Schüller, jeden z organizátorů soutěže.
V samotném finale bude každý tým prezentovat a obhajovat svůj projekt a zvažovat reálnost jeho uvedení na trh. Vítězové získají chytré telefony nové značky Verzo, iPody, počítačové sestavy Hall3000, vybavení učeben systémem CAD, intenzivní jazykové kurzy a workshopy, rekreace, rotariánský seminář, webovou prezentaci školy či profesionální kariérové testy, IQ testy, vitamíny a potravinové doplňky na podporu paměti, poukázky na značkové oblečení, obuv a mnoho dalších.
Více infromací na www.businesspoint.cz



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
