Do soutěže se přihlásilo rekordních více než 600 studentů ze 123 řešitelských týmů z celé České republiky. Studenti měli zpracovat případovou studii na jedno ze šesti soutěžních marketingových témat jakými byly: internetový marketing, návrh zlepšení aplikace „chytrého telefonu“ či regionální rozvoj. Nejvíce studenty zaujalo uvedení nového výrobku a služby na trh. Odborná porota, složená z akademiků na konci ledna vybrala 36 nejlepších týmů, které se již tento čtvrtek (2.února) utkají o ceny v hodnotě převyšující půl milionu.
„Jsme potěšeni nebývalým zájmem. Faktem zůstává, že se nám podařilo pro soutěž získat nové sponzory a partnery, kteří vítězům a jejich školám poskytnou velmi atraktivní dary, které využijí nejen při studiu, ale i pro svůj budoucí kariérní růst.
To se odrazilo i na konkurenci a kvalitě zaslaných prací, která byla veliká. Studenti si dali velmi záležet a nebylo jednoduché vybrat ty nejlepší. Samotní sponzoři podporu Business Pointu chápou jako svou firemní společenskou odpovědnost. A to je chválihodné, že se rozhodli investovat do vzdělání,” uvedl David Schüller, jeden z organizátorů soutěže.
V samotném finale bude každý tým prezentovat a obhajovat svůj projekt a zvažovat reálnost jeho uvedení na trh. Vítězové získají chytré telefony nové značky Verzo, iPody, počítačové sestavy Hall3000, vybavení učeben systémem CAD, intenzivní jazykové kurzy a workshopy, rekreace, rotariánský seminář, webovou prezentaci školy či profesionální kariérové testy, IQ testy, vitamíny a potravinové doplňky na podporu paměti, poukázky na značkové oblečení, obuv a mnoho dalších.
Více infromací na www.businesspoint.cz