Zaměstnanci Inovacentra ČVUT tak budou mít možnost mapovat nejnovější technologie vhodné ke komercializaci přímo na Fakultě biomedicínského inženýrství (FBMI) a v budoucím Univerzitním centru energeticky efektivních budov (UCEEB) na Kladně. Svou pobočku zřídí Inovacentrum také v Roztokách u Prahy při Centru vozidel udržitelné mobility (CVUM). Pracovníci Inovacentra budou na těchto pracovištích zjišťovat stav aplikačního potenciálu dosavadních výsledků vědeckého výzkumu a připravovat jejich komercializaci pro domácí i mezinárodní trh. Síť regionálních kanceláří Inovacentra podstatně zvýší šance, že se technologie vzniklé na odloučených pracovištích ČVUT dostanou do praxe.
V rámci projektu InovaNET budou proškoleny specializované týmy, které budou potom na regionálních pracovištích Inovacentra působit.
Inovacentrum ČVUT je nefakultní součástí Českého vysokého učení technického a slouží jako centrála pro zprostředkování spolupráce mezi firmami a vědeckovýzkumnými pracovníky na univerzitě. Inovacentrum vzniklo v roce 2010 sloučením dvou svých předchůdců, Centra pro spolupráci s průmyslem Fakulty elektrotechnické a Technologického a inovačního centra ČVUT. Pod správu Inovacentra patří také podnikatelský inkubátor ČVUT. Centrum má 12 stálých zaměstnanců a řadu externích spolupracovníků. V roce 2011 realizovalo Inovacentrum 32 projektů spolupráce s průmyslem v celkové hodnotě přes 10 milionů korun, uspořádalo 8 diskuzí u kulatého stolu mezi zástupci průmyslových podniků a univerzity, uspořádalo mezinárodní konferenci pro 177 účastníků a vydalo 2 profilové časopisy.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
