Hlavním tématem tohoto kurzu, který je určen především manažerům z praxe, tentokrát bude „Podnikání – profese budoucnosti“.
Pozvání k účasti přijali Milan Zelený, profesor působící na Fordham University v New Yorku a mezinárodně uznávaný konzultant, Zdeněk Rybka, absolvent Baťovy školy práce, Miroslava Štýbrová, historička se zaměřením na dějiny firmy Baťa, Leoš Kubíček, certifikovaný systemický kouč a majitel společnosti BCF s.r.o., Petr Kallista, podnikatel a garant výcviků Expertní skupiny CALLISTO CZ, s.r.o., Ján Košturiak, spoluzakladatel a ředitel společnosti IPA Slovakia s.r.o.
„Jsme moc rádi, že tento 6. běh kurzu navštíví opakovaně účastníci, kteří se kurzu v minulosti již zúčastnili. Jejich opětovný návrat a zájem je pro nás důležitou zpětnou vazbou a známkou jejich spokojenosti. Také nás velmi těší zájem našich absolventů, kteří se někdy i po mnoha letech opět podívají na svou Alma Mater a můžeme s nimi diskutovat jejich profesní úspěchy,“ uvedla pořadatelka akce Lucie Tomancová.
Jednotlivé části kurzu přinesou posluchačům informace o současných moderních metodách řízení, ale nabídnou také přehled o řízení ve firmě Baťa v období do roku 1939 a zhodnocení možností využití principů tohoto systému řízení v současných podmínkách. Prostor bude rovněž pro pracovní diskuse, analýzy a řešení vlastních manažerských témat jednotlivých účastníků kurzu. Součástí kurzu je také návštěva nových prostor 14/15 Baťova institutu ve 14. budově bývalého baťovského areálu, výjezd v legendární pojízdné kanceláři a odborný výklad na terase bývalé Správní budovy firmy Baťa. Další běh kurzu je plánován na prosinec 2013.
Více informací naleznete na webových stránkách http://www.batovaskola.cz/.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
