Studenti zvolili nejoblíbenější slevy za rok 2014 – ISIC AWARDS zná své vítěze

09.03.2015 | , ISIC.cz
STUDENT


I letos se konala velmi populární anketa ISIC AWARDS, ve které se rozhodovalo o nejpopulárnějších ISIC slevách za uplynulý rok. Ankety se účastnilo přes 1700 porotců, držitelů ISIC karet. Prvenství v hlavní kategorii o nejoblíbenějšího poskytovatele již popáté získalo knihkupectví Neoluxor. Na druhém místě se umístila společnost Alza.cz a třetí místo získala síť restaurací KFC.

Společnost GTS ALIVE, oficiální vydavatel studentských průkazů ISIC pro Českou republiku, vyhlásila výsledky ankety ISIC AWARDS 2014. Ta mapuje nejen zájem studentů o slevy ve třech kategoriích – nejoblíbenější poskytovatel slev, SKI areál a festival. Zároveň ale zjišťuje potřeby a přání studentů, které společnost využívá pro rozvoj produktu a sítě poskytovatelů slev. „Studenti hlasující v ISIC AWARDS nejen určují vítěze jednotlivých kategorií, ale také odpovídají na otázky, které se týkají jak oblastí, tak i konkrétních společností, kde by chtěli získat slevu na ISIC. Naším cílem je zahájit spolupráci právě se společnostmi, o které studenti projevili zájem,“ dodává k anketě ISIC AWARDS Jana Valušová, Product Development and Communications Manager společnosti GTS ALIVE.

Nejoblíbenější poskytovatelé slev

V obecné kategorii zvítězilo knihkupectví Neoluxor, které se dlouhodobě těší oblibě všech držitelů ISIC karet. Výsledky letošní ISIC AWARDS za Neoluxor komentuje Petr Šašek, tiskový mluvčí společnosti: „Jsme nadšeni, že jsme již popáté obhájili prvenství ISIC AWARDS, kam nás vynesli studenti středních a vysokých škol ve svém hlasování. Získání tohoto ocenění nás utvrzuje v zájmu studentů o knihy a doplňkové zboží, které nakupují v síti Neoluxor a nadále nás motivuje k úsilí vycházet studentům vstříc a snaze, aby se u nás cítili co nejlépe."

Na druhém místě se umístila společnost Alza.cz, která poskočila v žebříčku oblíbenosti oproti loňsku o jednu příčku výše. „Velice si vážíme výhry druhého místa ve studentské anketě ISIC AWARDS. Znamená to pro nás nejen ocenění našich aktivit ze strany studentů, ale také závazek do budoucna, abychom v naší snaze nepolevili a dosáhli tak na příčky nejvyšší. Již připravujeme další studentské akce, soutěže a zajímavé slevy, na které se mohou studenti těšit,“ říká Kristýna Rakovská, marketingová specialistka společnosti Alza.cz.

Na třetím místě se umístila síť restaurací KFC, která se se již několik let po sobě umisťuje na předních příčkách ankety. „Na spolupráci s ISIC/ALIVE nejvíce oceňujeme v první řadě profesionalitu a proaktivní přístup, které společně s širokým spektrem kanálů komunikace jsou základními kameny přínosu, který značce KFC ze spolupráce s ISIC/ALIVE plyne“ uvádí Tomáš Etčer, LSM Coordinator KFC.

Nejoblíbenější festivaly a ski areály

Vítězné místo v kategorii festivalů obhájil Colours of Ostrava. „Studenti jsou energetickou vlnou lidí s dobrým vkusem a širokými zájmy v oblasti hudby. Proto je toužíme mít na festivalu a jsme rádi, že díky ISIC mají možnost získat slevu na festival, který si tak mohou užít do sytosti" uvádí ředitelka festivalu Zlata Holušová.

Tradičním zástupcem v této kategorii je Sázavafest, tentokrát na druhém místě. Třetí místo za rok 2014 získal festival Masters of Rock.

Poslední vyhlašovaná kategorie je kategorie zimních areálů. Vítězství patří Ski areálu Herlíkovice Bubákov. Druhým místem studenti ocenili Ski Vítkovice – Bílá a třetí místo patří Ski areálu Ještěd.

Autor článku

 

Články ze sekce: STUDENT