O 121 více přihlášek ke studiu, které bylo možné podat do 31. března, přijala oproti loňskému roku Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze. Celkový počet studentů, kteří se přihlásili k přijímacím zkouškám, je po sečtení platných přihlášek 1727. Nárůst zájmu o studium vykazují téměř všechny programy, které fakulta nabízí, tj. Elektrotechnika, energetika a management (EEM), Komunikace, multimédia a elektronika (KME), Otevřená informatika (OI), Softwarové inženýrství a technologie (SIT) a Otevřené elektronické systémy (OES). Ke studiu programu Kybernetika a robotika (KyR) se pak na rozdíl od loňského roku přihlásilo o 13 studentů méně. To je ale způsobeno faktem, že letos se v tomto programu neotevírá studium v kombinované formě.
Děkan Fakulty elektrotechnické ČVUT prof. Pavel Ripka k narůstajícímu počtu přihlášek poznamenal: „Je to pro nás obrovský úspěch a další motivace se zlepšovat. I přes stávající silný generační propad zvyšující se zájem o studium na Fakultě elektrotechnické ČVUT dokazuje, že studenti středních škol začali vnímat důležitost technického vzdělání i to, že je třeba si svou Alma Mater pečlivě vybrat. Už teď se těším na to, jak po prázdninách celá fakulta ožije. Zvláštní symboliku pak vidím v tom, že budova fakulty v Dejvicích prochází náročnou rekonstrukcí a v následujícím akademickém roce bude mít novou fasádu. Jak budovu, tak i pedagogický sbor a studenty čeká nová etapa, která, jak pevně věřím, bude ve znamení rozkvětu českého technického vzdělávání“.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
